dilluns, 20 de febrer del 2012

“Quan estàs sobre la corda ets lliure”

GIULIA BASTIANI, italiana de 28anys que dedica la seva vida a l'slackline



A la platja de la Marbella una noia rosa, vestida d'esport tensa una corda elàstica entre dos palmeres i es disposa a pujar-hi.
Perdona, què fas?
No ho coneixes? Es diu Slackline, és semblant a la corda fluixa. La tenses i, un cop a sobre, fas el que vulguis, acrobàcies, figures...

 Pel teu accent sembla que no ets espanyola, m’equivoco?
Sóc italiana, vaig venir aquí al 2006 i des de llavors que practico l’slackline.

 Vas venir a Espanya per aquest esport o no hi té res a veure?
I ara! Vaig venir per fer un curs d’espanyol. Llavors vaig decidir quedar-me i vaig començar a treballar en una òptica, però algú em va parlar de l’slackline i...

 Vols dir que ja no hi treballes? Penses dedicar-te a això?
Sí, ho vaig deixar i ara em puc presentar a totes les competicions que s'organitzen, encara que no tingui el nivell suficient com per guanyar-les...però es tracta de pràctica.

 Però es pot viure d’això?
Com a esportista és molt difícil, per això m’agradaria dedicar-me a organitzar trobades, competicions...

 Has canviat la teva vida en funció a l’slackline, què té que t’enganxa tant?
Quan estàs sobre la corda ets lliure. A més et canvia com a persona, millores la concentració i això es nota a la vida quotidiana...Ara mateix podria afrontar qualsevol problema sense alterar-me.

 Tens pensat quedar-te aquí?
No ho sé, ja he estat a molts llocs com París coneixent els millors en l'slackline. Per exemple ara marxo a Alemanya per una competició, així que no sé ben bé què faré.

 Molta sort amb la competició. Suposo que entrenes molt?
Sí, vinc aquí cada dia. - mentre és a la corda uns nois se la miren i aplaudeixen - Això és molt normal...a hores d'ara ja dec ser amiga al Facebook de tothom que passa per aquí. A propòsit d’això, sempre que vulguis venir a provar, ja saps com trobar-me...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada